Tuesday, June 21, 2011

incik asben admitted

i'm bacckkk to work...lepas cuti wikend n cuti EL semalam.....arini masuk keje baliks....sungguh la tak bestt...rasa nak cuti lelama jer...........

last wikend ada badluck to my family...my luvly incik asben admitted kat spital....xcndt wif his bike...nasib takde injury yg besar...juz bengkak2.....hopefully cepat sembuh yer sayangg.....

tpi 3 hari jugak la dia admitted tuh......haii..bini yg standy by admitted....dia plak yg admit dulu.....abg....abg....next time xtra carefull la ride yer.......

then aku dpt news tu on evening saturday......nasib dia yg call..klu org lain yg call bgtau keadaan dia memang lain mcm la kan rasanya.....mau terberanak aku dibuatnya.......tpi even dia call aku sekalipun...aku tetap sedih tauu....dia xbole xcdnt.....tak suke.....tak suke.....then dari suara dia aku rasa dia tahan sakit....then aku decide nak tgk dia ahad tu...tpi make a seperise la kann....tak mau bgtau dia or my MIL pun.....heheheh....

then biler smpi spital.....hati aku puas la dpt tgk dia....he's look fine ...tpi aku tau sakit.....so muke ada cikit tak ceria...biasela...muke org sakit.....tpi ok la....

semalam dia dah discharged.....penat gak la aku turun naek spital tuh....perut plak sakit.....maybe sebab baby menendang.....tpi takper.....utk suami tersayanggg kann....aku settlekan la mana yg aku kene buat....tak kan nak suruh dia plaks.....dia jalan pun mcm org lepas bersunat....huhuhu....

biler smpi umah mak mentua tlg angkat kan barangg....mak mentua aku ni bagus.....dia ringan tulangg....mcm asben aku ni la...dia rajin n luvly sebab ikot perangai maknyaa....alhamdulillah.....

then asben aku ni dpt la rest kat hall umah.....tpi cedey skit....ptg senin tu kan aku nak balik kl dah.....dia tak kasi aku balik.....suh balik ari selasa.....tpi takboley la sygg....nti wikend ni mama dtg yer tgk abg...

mlm tadi aku smpi kl dlm kul 10pm.....tu pun sebab singgah pagoh dlm 30-45 minit.....sebab tulang punggung aku dah sakit memandu...huhuh.....plus benti makan minum n buang air kecik seme......alhamdullillah smpi aku dgn selamatnya dgn mak ke umah......

okl...cont back to work.....c in the next entri.....


luv 3 of us....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...