Thursday, May 19, 2011

geram ! marah ! kecewa ! sedih..itu aku .....

oh my blog...@ my diary....

mode : sedih....kecewa...

Sehari sudah berlalu.....hurmmm.....
kenapakah EGO tu sangat tinggi??? kesian ibu mengandung neh....takde pun org nak beralah dengan dia...balik2 ibu mengandung ni jugak yg salah.......haihh.....apa la nasib badan.....

dah la ibu mengandung ni banyak berkorban.....tpi pergorbanan ni macam tak dihargai......org lain lebih penting.....perkara2 lain jugak lebih penting....dan yang paling menyakitkan......dia tak perlu faham n memahami keadaan yang berlaku.....dan dia mahukan org lain yg perlu faham dan perlu mengerti situasi dia.....susahkah untuk berlaku adil.............

aku tak melarang............tapi.....cara dia tu salah.......tak berlaku adil.........biler dia dlm keadaan mcm tu...dia mahu org lain yg paham keadaan dia.....kene tolak ansur dgn dia.......biler aku mengungkit.......dia kata aku yg mulakan dulu.......

awak kene igt...awak tu dah ada isteri.....anak dalam perot neh...
apa2 pun kene pentingkan keluarga dahulu dari menda n perkara lain.....
bukan dia tak penah pentingkan kami.....aku tahu dia sygkan kami......tapi.....
aku cuma mahukan kerjasama yang adil jer....
susah ke nak bagitahu...

dengan keadaan aku mcm skrg nih.....aku mahukan diberi lebih perhatian...
itu ajer...yg penting jaga hati aku.....
aku tak mahu sedey-sedey.....
nanti efek kat perkembangan otak baby.....
klu baby ikot perangai aku....hah nanti jgn nak salahkan aku plak....

kesian kat baby...dia jer asek kene cengeng aku neh...
........klu aku nanges...dia yg terpaksa menerima efeknya....
mama mintak maaf yer syg.....nti awak dah kuar....
awak temankan mama yer...........
........org lain tak mo teman mama pun takper.....
janji awak ada dgn mama.....

mama syg awak my little baby.....love u so much.....
mama mintak maaf bnyk2 sebab libatkan awak dlm emosi mama nih....


luv my baby......






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...