Thursday, October 28, 2010

Album kawen dah ready...yeayyyy.....

weehooo....album kawen kitaorg dah siap...wahhh..tak sabo aku nak amek mlm ni kat abg sam rais aka abg sood yg kak reen mak andam aku call dia...ekekekeke...;p
keterujaan itu bertambah apabila esok pagi2 aku dah nak balik ke JB....wahhh...kg ku ituw...perghh...ko dah ada tambahan kampong dlm list idop ko tau myra oii.....takperla....JB pun JB la...janji rowks...kui kui kui...
korang nak tgk teaser album yg dah ready tuh....perghh..giler mantop...cair jiwa aku kejap masa menatapi album ituw...wahh.....cantek plak aku tgk pengantin ituw.....huk huk huk....




hopefully album itu seperti yg aku sangkakan....takot jugak klu amek nanti n tgk tak sama mcm yg aku idamkan.....memang emo la aku nanti....muncung tu klu buleh smpi JB...nak bgai smart tgk....tapi dlm hatiku ini berkata....biarlah album tu secantik yg aku harapkan....aku pun bukan demand tinggi sgt....tpi klu buleh tu..biorlah berpada dgn apa yg kita bayar....btol tak....

so aku dah kene final packing mlm nih....hadiah2 kawen seme aku dah packing mlm tadik....ada dlm 7 bungkus plastik smph yg itam tu le adiah aku yg nak bawak balik JB...bnyk ler jugak.....ntah muat ke tak myvi comel aku tuh....klu buleh aku nak angkot seme..takde la bilik aku sempit dgn adiah2 tuh....bilik dah la kecik..ada adiah lagi...memang jdik sarang nyamuk lerrrrrrrr.....

ok ...back to mision today....aku kene amek kak ngah anak makngah tu dulu kat hostel dia...coz dia tumpang aku balik JB....then boleh la aku menggunakan khidmat dia yg majlis kat Jb ni...hehehe.....lepas amek dia...aku kene bawak yaya skali pergi amek album kawen tuh....coz ada peminat yaya menantinyer....huk huk huk....abg sam n kak reen nak jumper dia....tu mesti dorang nak dgor si yaya call aku ateh/makteh gemok....sabo je la....yaya....ko jgn nak ejek2 makteh....makteh tinggal kan ko nanti kat damansara tuh...;p

okla....time almost to 5pm....aku nak kene siapkan keje mana yg patut sebelum bermula la pengembaraan cuti panjangkuuuuuu......betul atak tidak...bolos saja dinding ituww.....yeayyyy....zasssssssssssssssssss!! daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

p/s : nantikan entry dariku yer....majlis JB n honeymoon mood....:)

hehehe...luv semart.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...