Wednesday, July 28, 2010

Memory Card Probs !!!

Huh...marah sungguh aku hari ini...

Salamz....

So sad arggggghhhhhh!!!!!....nape la memori card tu error ?????!!!!!giler tol la appear suruh format dulu baru leh pakai....abes tuh gamba2 dlm memory tu nak suruh aku buang seme.....gilos apa..itu la pics celebrate bufday tunang aku.......sayang la....

camner aku nak recover balik pics tu seme... bnyk la gambar yg aku belum nak transfer kuar dlm camera tuh...sedih nih...haissshh..camner nak wat ni......

Ya ALLAH ..ko bagi la petunjuk kepada hambamuni Ya ALLAH....ko tenangkan akal dan fikiran ku ini agar aku tenang mencari jalan penyelesaiannyer.....

kalau takde jalan penyelesaiannyer...nmpknyer tak dpt la aku nak upload pics2 ituw....sob..sob...sob...sedey....dah la...takde mud sgt dah nak menaip..

daaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...